Wednesday, April 01, 2009

Pizza


Ada rupa pizza? Ke nampak cam lempeng jer?

Dah 2 thn lebih duduk kat negeri org putih nih, baru sekrg terbuka hati nak buat sendiri pizza. Maklum la, selama ni duk mengasah bakat masak makanan melayu je. Org melayu asli la katakan...
selera pun, selera melayu jer!

Itu gambar hasil pizza yg pertama, kali ke 2 buat pizza segera guna roti sandwich dan semalam buat utk kali ke 3.....hmmm, bukan la susah sgt pun buat pizza rupanyer... hihihhhh...uli2..lepas tu main campak2 jer!


11 comments:

Ibnurashidi said...

salam...

Yer, mudah je..sini arab suka makan pizza..murah-murah pulak tu. Bukan pizza hut ye.

bondaqeem said...

nanti bg la cara2 membuatnya.. teringin nk buat pizza gaks! bg yg senang2 ye sbb i budaks br belajar.. hehe:)

kakchik said...

salam kin,
dah menjadi la tu... bagaimana? seronok kan dapat makan pizza yang dibuat sendiri. senang pun senang. tahniah kin! nanti dapatlah selalu buat pizza, hehehe.

ras-adieza said...

akak pernah gak buat piza...sekali. jadi, pastu sekarang lupa balik. hehehe...terliurnyer tengok piza kin...

NoorGie said...

sedapnyer..pos kat kota sekeping!!
nanti bagi la resepinyer

atty's said...

salam kin...
nmpk sedap ar kin..antor ler sedozen kat sini..

iu @ wid said...

kaler merah2 gitu.. menggodaaaa...hihi

ZaliMuda said...

petua kalu nak sedap lagi, makan masa betul2 lapar gitu..

kin hashim said...

w'salam ibnurashidi...hmmm..mudah jer... main campak2 jer..hehhe..

bondaqeem, tu yg sennag la tuh... tepung macam buat roti jer...topping tu campak2 je...tu ha, kak chik yg terer buat pizza ...hihihh..

w'salam kak chik, hmmm...bes..bes dapat buat pizza sendiri..senang pun senang! ni rajin nak buat pizza sendiri sebab tgk k chik rajin buat pizza sendiri la nih! :).

kak ras, sila..sila..sila la jamu mata..hehhe..

kak gie, saya pos gambo saja la yer..hihhh..

k ty, wuyyooo! sedozen tuh! hehhe.. nka buat apa byk sgt tuh?

iu, kaler merah sbb ayam tu perap ngan rempah tandoori.. :).

en ZaliMuda, ...yeyye...ye...betul! betul! (bila nak order pizza lagi? hehhe)

Sasha said...

berangan nak buat pizza dah lama... tp tak buat2 pun... tahniah kin!! berjaya buat pizza... sasha akan juga mencuba...

kin hashim said...

cuba, jgn tak cuba sha! :).

Post a Comment

Sudi-sudikanlah sepatah dua kata...terima kasih daun keladi :).