Thursday, April 09, 2009

Saya sudah besar


Kali ini, ibu memberi peluang untuk saya berbicara...hihihhh...Sudah lama ibu tak bercerita perihal saya. Saya pun sudah besar sekarang.... Sekejap je masa berlalu. Masih terbayang2 pengalaman saya di hospital dulu. Sekarang Saya sudah berusia 4 bulan lebih...lagi 2 hari, genap la umur saya 5 bulan. Sebulan lagi pula, saya akan berusia setengah tahun dan setahun lepas tuh, jadilah saya setahun setengah...dan...bla...bla..bla....saya akan makin membesar... sebesar abang Nabhan, lepas tu sebesar abang Fawwaz dan lepas tu lagi sebesar ayah saya...hihihhhh... apa yg saya cakap nih? maafkan saya, saya ni budak kecik lagi...

Hari ini, ibu menelek2 gambar2 saya...kata ibu.... "Ooohhh...sudah besar anak ibu, ya!" Ibu pun pilih2 la gambar saya sekeping 2, buat tatapan 2 org tok dan seorang tokki saya di kampung, juga sedara mara yg lain yg belum pernah saya ketemu. Mungkinkah saya merindui mereka? Apa itu rindu ya? Ntah la...saya tak tau, saya budak kecik lagi....yg saya tau, setiap hari saya dibelai manja oleh ibu, ayah, kakak dan juga abang2 saya.

Oh ya....gambar ini juga buat tatapan teman2 maya ibu...mana la tau, kot2 teman2 ibu juga merindui saya...hihihhhh...

Sekianlah dulu cerita saya...kita jumpa lagi nanti ya!


Hamdan
No 6 The Paddocks



18 comments:

MDFarid said...

Salam...

Aik, Hamdan dan pandai berkata-kata sekarang..siap boleh menulis lagi..hehe..nanti Hamdan buat blog satu ye:)

Tie said...

Salam kin....

Wah...hensemnya Hamdan !!

NoorGie said...

dah beso hamdan..:)

iu @ wid said...

alalala... da besarr anak makcik ni... da pandai berblog lagi... bijak... bijak... macam omaknye.... he he he..

nurhuda_cahayapetunjuk said...

assalamualaikum...

Hai hamdan..comeinya...dah besar ya..semoga Hamdan menjadi anak yang soleh, menjadi penyejuk hati ibu dan ayah di dunia dan akhirat...:)

niza said...

lalalalaa..comelnyer hamdan berkata2...hikhik...

Jie said...

Betul Kin, rasa mcm baru jer baca pengalaman Kin kat Spital, tup tup.. baby dah almost 1/2 tahun.. cepatnya masa berlalu...

Sasha said...

wah!! tiba2 dah besar... cepatnye masa berjalan... x sedar dah 4 bulan hamdan sekarang... nmpk sungguh cerdik sekali pandangan matanya iteww...

kin hashim said...

W'salam mdfarid, hamdan mengasah bakat tuh...hehhehe...

kak tie, anak teruna kak tie tentu lagi hensem! hihihhh...

kak gie, tu la..dah beso pun...hmmm...tengok la amzar plak, tup2 dah dekat setahun nanti! hehhehe

a'a la iu...anak makcik ni dah beso... nak ikut jejak omaknya la tuh... anak dara awak tgh buat apa tuh? :).

kin hashim said...

w'salam huda, terima kasih..mudah2an :).

niza,...hihihhh...hamdan mengasah bakat tuh!

jie, masa tidak menunggu kita, kan? kita ni je yg duk asyik duk terkejar2...kekadang tak trekejar pun ye!

sasha, hamdan merenung masa depan tuh..hehhehe...

cendawanintim said...

yer, auntie sangat rindu nak menatap gambo hamdan...cepat beso nak..

kin hashim said...

ooo....aunti cendawanintim pun rindu kat saya ker? hihhhh... ~hamdan

saya said...

wahhh..pipi seketol. geramnyaaaa...

ras-adieza said...

bila baca kisah kin kat sepital dulu, tak sangka baby sorang ni sihat dan comel. Pejam celik pejam celik, sekejap jer masa berlalu. Mesti kin tengok muka hamdan ni hilang rasa susah hati dan sakit kat sepital kan.. Bila tengok hamdan ni yang membuat akak memikirkan...hmm...??

hamdan said...

aunti saya, nanti saya mengetulkan lagi pipi saya ye! biar berketul2! hehehe ~ hamdan

kin hashim said...

kak ras, hmmm...sekejap je masa berlalu. anak2 makin besar, kita pulak makin tua :). ehem..ehem...ada hajat nka tambah sorang ahli lagi ke k ras? sila2..sila2..hehehhe...

afafita wafitos said...

salam..hensem gak anak teruna kin..eheh..entah2 blh gak nie kita berbesan...
manalah tau kan..

suhlah hamdan jenguk2 non fichita...hihihi....mama mia fichita bg greenlite nie.

hamdan said...

w'salam aunti mama mia... wokeh! ;).

Post a Comment

Sudi-sudikanlah sepatah dua kata...terima kasih daun keladi :).