Friday, August 29, 2008

Sain otograf Kak Ras

Kak Ras suh sain otograf dia...mengimbau kenangan masa kecik dolu2...
Kata
kak ras " Dulu kan masa kecik2 bila orang bagi buku untuk sign ker....macam2lah diisi, kata penuh semangatlah, lepas tu lukis lah tepi2 tu konon nak bagi menarik. Kadang2 ada poem. lepas tu letak sekali biodata. Dulu aku tang biodata sukalah sangat mengisi"
Kali ni, kak ras suh aku plak sain otograf dia, siap dgn biodata, ala2 masa kecik2, zaman skolah dolu2... :).


Nama Penuh :
kin hashim {75% penuh}


Nama samaran :
takde samar2...sudah terang lagi bersuluh... :).


Umur Sekarang:
31 {dah tua la,dah lebih suku abad....tapi, perasan muda gak, macam kak ras :). }


Adik Beradik :
8 org, yg ke 5


Status :
kawen


Tarikh Lahir :
4 jan 77


Tempat Lahir :
terengganu


Asal :
terengganu


Tempat Kediaman :
kuantan, tp, sekarang di limerick,ireland


Hobi :
main ngan anak3


Cita-Cita :
cita2 kerjaya dah tercapai (cukup la tuh buat masa nih...kalau diberikanNya kekuatan dan semangat, insyaAllah, akan diimprovekan lagi...) cita2 lain lagi cuma nak jadi isteri solehah dan ibu mit
hali jer...


Makanan Kegemaran :
nasi dan lauk pauk tradisional, terutama masakan terengganu


Minuman Kegemaran :
kopi dan coklat


Warna Kegemaran :
coklat


Sukan Diminati :
sekrg da tak minat main apa2 dah....bersilat dalam rumah jer...


Barang-Barang Yg suka Dikumpul :
key chain, yg terbaru fridge magnet


Harta Sekarang :
suami dan anak3


Nama sekolah Rendah :
sek keb marang,marang


Nama Sekolah Menengah :
smka sheikh abdul malek,kt


Orang Yang Dikasihi :
suami, mak ayah, anak3, adik beradik dan kawan2


Kawan Yang Paling Rapat :
ibnumuda


Kenangan Manis :
hari akad nikah


Kenangan Pahit :
bila kena marah


Muzik Yg Di kegemari :
yg slow2


Lagu yg Diminati :
my mum is amazing, flowers are red, keluarga bahagia, twinkle2 litle star


Tokoh Yg Diminati :
TG Nik Aziz


Tempat Yg Ingin Dilawati :
mekah


Harapan Masa Depan :
dipanjangkan umur dalam keberkatanNya, dikurniakan anak2 yg soleh dan solehah serta keluarga yg bahagia.... amiin...


yg benar; { masa kecik2 dulu, suka tulis gini :). }


Kata kak ras lagi, "Nak tengok deorang ni masa kecik2 dulu camne, kalau boleh letaklah gak pic masa zaman dulu2"

p/s~ terasa excited nak tayang sebahagian gambar masa kecik2 dan zaman muda remaja dulu... :).

gambar kiri; ni je satu2nya gambar aku masa baby yg ada dlm simpanan... gambar kanan dgn sorang sepupu, tak tau umo brape masa tuh...


zaman tadika dan sekolah rendah....


zaman sek menengah dan matrik. atas sekali, form 4 { kalau nak tau, sebelah kanan aku tu lah kawan yg paling rapat sekarang... :). } gambar tgh, masa form 3 {gambar skema utk majalah sek}, yg bawah sekali masa matrik kat STAR, Ipoh; kawan2 dorm 3...

OOoo ya.... spt kak ras, aku pun nak gak tgk kawan2 masa kecik camane... jadinya, silakan lah kawan2 yg berikut nih sain otograf ku pulak yer.... :).

Kepada kawan2 yg tersenarai...mohon maap yer... :).

8 comments:

Akak said...

Salam Kin...amboi2 comelnya dia, akak belum sain pun..

kin hashim said...

cepat la sain kak pah..nak tengok gak kak pah masa kecik camane... :).

nordee said...

best ek..tengok gambar-gambar lama...indahnya kenangan..

farah aminuddin said...

best x duk ireland?? =)

ras-adieza said...

wah...kin. buku otograf akak penuh dengan pic kin masa tiut miut. suka.. suka... Kin sampai bila duk kat sana n bila nak balik menetap kuantan? Kuantan adalah bandar kenangan akak....

iu @ wid.ayu said...

akak..sy ingatkan otograf akak pendek je...rupenya panjang gile..eheheh...


mana nk cri gamba dulu2 ni..takde stok lah.. insya allah nt sy crikan..ehehehe..
:P

Kak Linda Bradford said...

Salam kin..seronokkan bila teringat zaman2 kecik & sekolah dolu2..

Sasha said...

salam Kin..nanti sha sain autograf tu yea... lambat skit le cam ni sebab nak boh gambar...
comelnya dia!!...
muka anak pompuan kin ada iras2 kin kalau x silap tgk ler...

Post a Comment

Sudi-sudikanlah sepatah dua kata...terima kasih daun keladi :).