Friday, March 13, 2009

Stonehenge, Umar Ikhwan

19/2/09~

Dari Pembroke ke Southampton, singgah sebentar kat Stonehenge yg glamer itu. Masa tu, sudah pun remang2 senja....


Dimaklumkan gambar di atas adalah gambar hiasan semata2...ihsan pakcik prof Google ...



But we were there....



Tapi, takde rezeki , nak buat camane ...kan? ala, tak rugi pun, setakat nak tengok batu jer...hehhe...lagi pulak, dengar khabarnya, sekarang ni keliling batu tu dah pun di'pagar'. Tengok pun dari jauh jugak la...

Apa2 pun, kembara tetap diteruskan.....Southampton destinasi hari itu; rumah En Ruslim dan Puan Salamiah .... 'lawatan balas' dari Limerick...

Mereka baru je menimang cahayamata ke 3 ~ Umar Ikhwan. Terima kasih sudi menerima kunjungan kami sekeluarga.

Di Southampton, ayah menyelesaikan 'urusan' keretanya...


3 comments:

atty's said...

sedapnya nama baby tu..

cendawanintim said...

ramainyer pi visit...baguslah jika ada peluang..

Sasha said...

berapa jauh kin merantau?... semua tmpat dia dah sampai... plan ke mana plak lepas ni? nak ikut!!

Post a Comment

Sudi-sudikanlah sepatah dua kata...terima kasih daun keladi :).