Monday, June 08, 2009

Hari besar

Lagi 2 hari akan berlangsung satu peristiwa besar dalam keluargaku nun jauh di sana. Adik perempuan bongsuku bakal menamatkan zaman daranya. Doa kami dari kejauhan buat keluarga tercinta, semoga segala urusan dipermudahkan, dan semoga diberkati majlis itu nanti. Buat adikku, selamat menempuh alam baru...




9 comments:

catz_mafia said...

Kak Kin,
Sampaikan salam buat pengantin baru ek.. Tahniah sebab akak dapat adik ipar baru, parent akak dapat menantu baru, anak-anak akak dapat pakcik baru... Tahniah! hehe

kin hashim said...

Terima kasih catz_mafia, insya Allah akan disampaikan :).

Sasha said...
This comment has been removed by the author.
Sasha said...

Salam Ceria utk Kin..

Tentu kin rasa sedih sebab tak dpt nak menghadirkan diri bila ada majlias kluarga yg mcm ni...

Tp nasib baiklah ada internet yg dpt mghubungkan kita ngan yg tersayang & mngetahui berita2 terkini... so tahniah sha ucapkan buat bakal pengantin..

Moga perkahwinan mereka diberkatiNya

kin hashim said...

Sha, sedih gak tak dapat sama2 menghadirkan diri meraikan hari bahagia adik sendiri..tapi, nak buat camane... tak pe la, kita tengok gambar2 je la.... :).

eeeda said...

Sama lah kita tahun nie...dapat ahli keluarga baru. Adik eeeda kawin bulan depan....

kin hashim said...

Eeeda, biasanya, musim cuti sekolah = musim org kawen :).

Farid Rashidi said...

Sampaikan salam tahniah saya kepada adik k.kin. Moga berbahagia ke anak cucu.

kin hashim said...

Farid, terima kasih..insyaAllah akan disampaikan :).

Post a Comment

Sudi-sudikanlah sepatah dua kata...terima kasih daun keladi :).