Sunday, February 24, 2008

Gendang sudah dipalu...

Nun jauh di tanah airku....proses penamaan calon dah pon selesai...tinggal lagi tunggu detik 8 Mac...sekali lagi rakyat Malaysia akan merayakan hari raya yg muncul 4-5 tahun sekali ni.
4 thn lepas, PRU jatuh pada hari ke 30 usia Fawwaz... tp, raya tetap raya,semestinya aku pun tak mau ketinggalan utk sama2 memilih sapa yg akan memimpin.... :).
Tapi, kali ni, peluang tu terlepas la pulak...nak buat camane.... :(.
Ku doakan dari kejauhan, semoga kemenangan di pihak yg memperjuangkan kebenaran...
Selamat mengundi buat semua rakyat Malaysia ...yg layak mengundi la.. :). Tunaikan kewajipan, pilihlah pemimpin kita dengan penuh rasa tanggungjawab!

2 comments:

iu @ wid.ayu said...

tulah.. takleh ngundi.. sian kat kita kan kak... kan.. kan... ;(

kin hashim said...

nak wat cane...hidup BA! hehehehhh...

Post a Comment

Sudi-sudikanlah sepatah dua kata...terima kasih daun keladi :).