Tuesday, January 27, 2009

Google image tag from iu

Ni tag daripada iu ~

"The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tagged 5 people."


1) Next year i'm..



2) I really want to go to...


3) My favourite place




4) My favourite thing..



5) My Fav Drink



6) My fav food



7) My fav color



8) I live in



9) I was born in



10) A nikcname i had



11) My College Major



12) My Bad Habit



13) My Hobby





14) I Wish


Photobucketokeh...dah siap, iu!!
Mmmm...nak kena tag 5 org? Photobucket nanti nak pikir nak tag sapa yer...Photobucket


Photobucket

9 comments:

iu rf said...

sukenye tgok bb tu makan tembikai.. nak la jugak.. lamernye x makan.. tq kak kin sbb wat tag ni..

emm.. mesti sibuk kan da ramai tentera kat umah tu.. kat sini pun.. cm x menang tangan je.. msh menyusun hidup lagi.. tak teratur lagi rasenya sjk dpt beby bru ni.. ni kalau da 4..camne la pulak... ayooo...

Tie said...

Hi hi...lucu la tag ni..

Unknown said...

my hobby mamam tembikai yek?? ape meaning pic yg lagik satu tuh yek yang?? hehe...kurg phm...

Tie said...

Kin...nanti jemputlah ke blog akak ambil award, ye...

kin hashim said...

reena, hobby makan la.. bukan tembikai jer, apa2 aje!! hehhee..tapi, jumpa gamba tu nampak comel lak... :). Yg lagi satu tuh, hobi main ngan anak2.... :).

kak tie, saya dah ambik dan tepek pon...time kaish :).

azza_irah said...

hikss...jgn tag sesapa kin..cukupla yg btimbun dr tahun lps lum berbayor..

kin hashim said...

hehhhe...ye la azza... :).

Anonymous said...

Eh.... kin ambil medic ? Doktor ke ni ??

Kak tie ni asyik blur je... he he..

kin hashim said...

kak tie...hahahahhh.... apa hal ni, duk komen kat entry2 lama nih...hehehhh.....

Post a Comment

Sudi-sudikanlah sepatah dua kata...terima kasih daun keladi :).