Sunday, January 04, 2009

4 januari...pembuka tirai 2009

Kita dah pun seminggu berada di tahun baru hijrah 1430...tahun baru 2009 pun dah masuk... masuk tahun baru, umurku juga bertambah.... 4 januari, genap sudah 32 tahun usiaku...sekejap je masa berlalu... (ayat tipikal ;p)... sudah bersediakah aku?


Terima kasih buat si dia dan teman2 yg terdahulu mengucapkan salam ulangtahun... :).

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Photobucket

11 comments:

Nurraz said...

Hepi bday k.kin!moga dilindungi Allah sokmo. Aminn...

Bonda said...

hepi besday semoga allah mberkati usiamu.

kakchik said...

Salam kin & Selamat Ulangtahun ke-30 berapa ya? KakChik lupa nak tengok kat facebook.
Semoga dengan pertambahan usia ini kin akan menjadi seorang Muslimah yang lebih kental jiwa raganya.

Ma said...

Happy Birthday Kak Kin... :-)

HasraRazali said...

Selamat Ulang tahun kelahiran utk kt Kin...semoga terus pjg umur & dimurahkan rezeki...

Dan Hasra doakan juga akak bertambah sihat ngn baby nyer sekali..:p

niza said...

happy birthday!!!semoga pjg umur n murah rezeki....miss u!!

azza_irah said...

hepy bday kin...
tahniah...
32 ek...azza 13 jan ni masuk 33..hehe...makin lama makin brusia kita kan..

iu @ wid.ayu said...

hepi belated besday kak kin.. nak tengok adiah..eheheh

Kak Han said...

Aslkm Kin.Kak Han dah tertinggal keretapi ni.Selamat Menyambut Ulangtahun Ke-32.Moga Kin sekeluarga sentiasa dalam mawaddah dan rahmat Allah.Ameen...

atty's said...

happy belated besday kin..semoga murah rezeki..& sehat..selalu.amin

Tie said...

Selamat panjang umor dan mewah rezeki..moga2 bahagia hendaknya dunia dan akhirat...

Post a Comment

Sudi-sudikanlah sepatah dua kata...terima kasih daun keladi :).