Wednesday, February 18, 2009

Koleh kacang


Dah lama takde entry pasal masakan.....

Koleh kacang...lama dah ada hati nak cuba buat kuih nih, semalam baru tergerak hati nak buat.... resipinya diambil dari ~sini~ Tapi, tanpa 'tahi minyak'nya... Hasil yg memuaskan untuk percubaan pertama! Menggunakan tepung kacang hijau. Agaknya mungkin lagi sedap kalau tepung kacang hijau diblend sendiri...

3 comments:

atty's said...

kin..kty pun lama dah tak makan ..kuih tu..

selalu time bulan pose je .

cendawanintim said...

kacang????adehhhhhhh!

azraa said...

sedappppnya kak kin.ngidam koleh ni dah lama since 2nd trimester lg tp xde tepung kacang ijau tu.hantar la cork skit.tgh menghitung hari ni bila baby nak kuar.

Post a Comment

Sudi-sudikanlah sepatah dua kata...terima kasih daun keladi :).