Saturday, November 01, 2008

Tag ke 2 drp nrina...

Lagi tag drp nrina.. :).

(mmm...rasa cam penah jawab tag gini sblm nih, tapi, tak pe, untuk tdk menghampakan nrina, jawab juga la....seperti biasa, jawapan nrina pun ada sekali kat sini yer... )

Photobucket

1. Name one person who made you laugh last night.

nrina~anak-anak ni hah..terutama si Zikry..ade je lawak yg dia nak buat...

aku~si kecik nabhan


2. What were you doing at 0800?

nrina~tido hehe..letih pasal semalam tak cukup tido...

aku~0800 pagi ni buat susu nabhan


3. What were you doing 30 minutes ago?

nrina~bagi Zarfan susu..dah nangis mintak je pasal mama bz kat komputer hehe...

aku~layan anak3..

4. What happened to you in 2006?

nrina~Lahirkan Zarfan...

aku~ikut husband berhijrah ke sini...


5. What was the last thing you said out loud?

nrina~Abang..adik..mandi !

aku~adik, mai sini!!


6. How many beverages did you have today?

nrina~jus mangga, sarsi hmm..tadi along dtg rumah..hidangkan air sarsi...

aku~ 3 kali rasanya....


7. What color is your hairbrush?

nrina~merah

aku~ hitam


8. What was the last thing you paid for?

nrina~mainan utk anak..

aku~beli barang2 dapur...


9. Where were you last night?

nrina~tido..letih giler..

aku~duk kat umah jer...


10. What color is your front door?

nrina~sliding door ler...klu grill tu hitam..

aku~kaler coklat



11. Where do you keep your change?

nrina~kat beg jugak...senang nak cari balik..tp kalau dah penuh dlm tabunglah..

aku~ dalam purse dan beg kecik utk duit syiling..


12. What’s the weather like today?

nrina~panas..tp baju tak kering gak hmm...

aku~ nampak matahari memancar...tp, seeejuk sesangat... suhu ari ni 3 darjah celcius...


13. What’s the best ice-cream flavor?

nrina~cokelat gak hehe sama dgn farin...tp lagi best letak kacang hazel hmmm...

aku~suka yg coklat


14. What excites you?

nrina~hmm...buat kerja rumah ler agaknye hehe...

aku~ kalau dapat selalu pegi window shopping... (window2 je..nak selalu shopping tak mampu ;P)


15. Do you want to cut your hair?

nrina~nak sgt tp takde masa je huhu...rambut dah mcm cina jual sayur hehe...serabai je..pastuh potong sendiri kat depan sbb asyik cucuk mata...tu yg jd lagi buruk tu...

aku~buat masa ni tak teringin pon...


16. Are you over the age of 25?

nrina~ha'ah ler..nape..? ada mslah ke? nak gado? hehe...

aku~ yer...makcik dah tua nih...!!


17. Do you talk a lot?

nrina~tak ah...aku lebih suke diam...penat nak cakap byk..suke taip je..sbb menaip lebih pantas dr menulis hehe...lagipun bahasa jiwa lebih byk idea berbanding kata2..

aku~ tak sgt...


18. Do you watch the O.C.?

nrina~Citer ape O.C tu..akak pun tak tau farin hehe...CSI tau ler...

aku~ tak tau OC tu apa..


19. Do you know anyone named Steven?

nrina~Tak kenal ler..seven tau ler..tujuh hehehe...

aku~ tak kenal..


20. Do you make up your own words?

nrina~ntah ler... takde kot...

aku~tak..


21. Are you a jealous person?

nrina~tak jugak...tp ye jugak hehe...

aku~ kadang2.. (bertempat la..)


22. Name a friend whose name starts with the letter ‘A’.

nrina~Ani, jiran sebelah ni pun nama Ani dan aku hehe...aku ni tak ramai kawan pasal tak nak kusut kepala...

aku~ Azura...kawan blogger yg baru..


23. Name a friend whose name starts with the letter ‘K’.

nrina~Kuyah hehe..dia selalu beli jus cosway kat aku hehe...nama dia lain tp tu nama panggilan

aku~ sapa ye??? mmm ...kak kamsiah!!


24. Who’s the first person on your received call list?

nrina~Hubby je...takde org lain yg call..hubby je...tak pun mak aku...

aku~my hubby


25. What does the last text message you received say?

nrina~abang dah sampai..ni tengah makan..(sbb dia g Kelantan amik stok kain yang tak cukup pasal laku bebeno...aku sampai skrg lum amik gambar nak jual kat znrina collection tu...besok kot..)

aku~minggu depan saya pos barang tu yer... (text drp kawan)


26. Do you chew on your straw?

nrina~huh! aku mmg tak penah tp hubby dan anak2 mmg itu ler tebiatnye...aku tak ske tau...

aku~tak


27. Do you have curly hair?

nrina~tak...rambut aku jenis degil..cam orgnye gak hehe...

aku~tak


28. Where’s the next place you’re going to?

nrina~tempat tido..sudah ngantuk hoo...

aku~jap lagi nak ke milk market (macam pasar tani jer...)


29. Who’s the rudest person in your life?

nrina~takde...

aku~ tak de sapa2 rasanya...


30. What the last thing that you ate?

nrina~bihun goreng yg aku gorengkan utk along sekeluarga yg datang beraya...dia tak nak makan nasi pasal takut kenyang pasal lepas ni nak g open house lain...

aku~makan kek birthday si insyirah anak kak aida malam tadi...


31. Will you get married in the future?

nrina~takdenye dah kawin...kalau honeymoon ye hehe...

aku~ sekrg da kawen la...


32. What’s the best movie you’ve seen in the past 2 weeks?last??

nrina~2 minggu lepas..alamat hilang ingatan jap..yg pasti aku mmg hantu tv hehe...

aku~'The prince of Egypt'...cite kartun yg diharamkan kat Mesia...tp, tgk kat you tube je...hehehe...


33. Is there anyone you like right now?

nrina~hubby...rindu pasal mlm ni tak jumpe..dia jauh di mata...

aku~sentiasa suami dan anak2...


34. When was the last time you did the dishes?

nrina~ntahlah...huhu..ngantuknye nak jawab..

aku~malam tadi


35. Are you currently depressed?

nrina~tak..happy selalu...

aku~sekarang ni tak..


36. Did you cry today?

nrina~tak jugak..ngantuk ade ler...

aku~tak


37. Why did you answer and post this?

nrina~pasal ini dah tugasan yg farin beri...tak baik hampekan org yg mengharap cheh...

akak suke jawab tag...hehe...

aku~ sbb nrina yg bagi tag nih...jawab je la kan... :).


38. Tag 5 people who would do this survey

aku~ 5 org? ..mmmm...nak bagi kat 2 org je...yg namanya ada termaktub dalam jawapanku...hahaha... azura dan kak kamsiah! hehehe..


Okey nrina...dah siap 2...ada lagi 2 hutang kat nrina....

Photobucket

Photobucket

3 comments:

Tie said...

Hu hu...kak tie tak buat lagi yang nih!...Rasa malas lak...tunggu sampai seru!! Congrats kin..berjaya lepasi satu lagi halangan...hi hi..

Kamsiah yusoff said...

huhu 38 soklan..
tp demi semangat berblog..akak akan jawan ..utk kin tersayang kekeke..

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

hehehe..lagi sorang dah menyusahkan diri jugak..tq byk2...

jgn lupe beli kain kat saya hehehe...

Post a Comment

Sudi-sudikanlah sepatah dua kata...terima kasih daun keladi :).